FORSENDELSE OG LEVERING
- Når du går til kassen, kan du se de tilgængelige leveringsmuligheder baseret på din leveringsadresse.
- Når du har afgivet en ordre, modtager du straks en bekræftelsesmail.
- Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelse med dit sporingsnummer.
- Vores lager er kun åbent inden for normal arbejdstid.
Leveringsperiode
- Leveringstiderne er vejledende og betragtes derfor ikke som absolutte tidsfrister.
- Du har ikke ret til kompensation, hvis en leveringsperiode overskrides.
- Vi har ret til, så vidt det er rimeligt muligt, at foretage opdelte leveringer, så du modtager dine produkter så hurtigt som muligt, uden ekstra omkostninger for dig.
- Hvis vi leverer en del for sent, eller en delordre er defekt, giver det dig ikke ret til at annullere nogen anden del af delordren.
Fastholdelse
- Vi bevarer ejendomsretten til hvert leveret produkt, indtil betaling af det skyldige beløb for det respektive produkt er foretaget fuldt ud og modtaget af os. Risikoen i forbindelse med produkterne overføres til kunden på det tidspunkt, hvor produkterne overdrages, eller ved manglende accept.
- I tilfælde af manglende betaling forbeholder vi os ret til at gøre krav på ejerskabet af det pågældende produkt.
EU-FORSENDELSER:
- Leveres inden for 4 til 7 arbejdsdage.
FORSENDELSER UDEN FOR EU:
- Leveres inden for 7 til 21 arbejdsdage.
- De angivne priser er de samlede priser eksklusive moms, GST og/eller afgifter).
- Ved levering til lande uden for EU kan der i enkelte tilfælde opstå yderligere omkostninger, som vi ikke er ansvarlige for, og som skal bæres af kunden.
- Disse omfatter f.eks. omkostninger til pengeoverførsler fra banker (f.eks. overførselsgebyrer, valutakursgebyrer) eller importafgifter eller skatter (f.eks. told).
- Sådanne omkostninger kan også opstå i forbindelse med overførsel af penge, hvis leveringen ikke sker til et land uden for EU, men kunden foretager betalingen fra et land uden for EU.
Forespørgsler om forsendelse
- Du kan desværre ikke ændre din leveringsadresse eller leveringsmetode, når du har sendt din ordre.
- Hvis din forsendelse ikke bliver leveret, bliver den sendt tilbage til lageret, og vi undersøger årsagerne og kontakter dig.
- Hvis noget går galt undervejs, kan du kontakte os, hvis du har spørgsmål eller problemer.